LAMMIN IKKUNAT JA OVET: Suomen hyvinvointia rakentamassa
Intohimo ja oma kädenjälki vievät meidät vielä pitkälle. Lammin ikkunat ja ovet valmistetaan suomalaisesta puusta tarjoamaan tulevaisuuden asumiseen entistä parempia ratkaisuja. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Lammin ikkunoille ja oville Avainlippu-tunnuksen, sillä suomalaisen työn osuus Lammin ikkunoissa ja ovissa on alan korkein eli 97 prosenttia. Materiaaleista alumiini ainoana laskee kotimaisuusastetta. Avainlippu-tunnus otettiin käyttöön jo vuonna 1965.

Lammin Ikkunoissa kotimaisuusaste on korkein mahdollinen. Ainoastaan alumiini materiaalina laskee ikkunoiden kotimaisuusastetta. Kuva: Susanna Mattila.
Markkinointi & Mainonnan ja Taloustutkimuksen Arvostetuimmat brändit 2017 -selvitys julkaistiin 22. syyskuuta 2017. Kymmenen kärki on pysynyt vuosikausia lähes muuttumattomana. Ykköspaikkaa on sinnikkäästi pitänyt Fazerin Sininen, suomalaisten suosikkisuklaa.
Ryhmänä arvostustaan kasvattivat niin sanotut alkuperämerkit eli merkit, jotka kertovat tuotteen alkuperästä, tuotantotavasta tai ravitsemuksellisesta laadusta. Avainlippu nousi hienosti TOP 10 arvostetuimman brändin joukkoon sijalle 8. Kymmenen kärjestä löytyi kaksi muutakin alkuperämerkkiä: Joutsenmerkki sijalla 5 ja Hyvää Suomesta -merkki sijalla 7.
Itsenäisen Suomen hyvinvointi rakentuu meidän suomalaisten työstä ja omista valinnoista – myös seuraavat 100! Olemme ylpeydellä mukana Suomalaisen Työn Liiton Made by Finland -kampanjassa. Katso tästä video, joka kertoo asiasta tarkemmin >>
Lammin ja Suomen hyvinvointia rakentamassa
Lammin Ikkunat ja Ovet
toimitusjohtaja Hannu Saarinen
Jätä vastaus
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.